FRÅGOR OCH SVAR:)

 

Anonym om back on track!:

vad har du köpt skjortan som du har i inlägget "today's". ?

Skjortan är köpt på bikbok förra året.

 

S om today's:

jaa :) va har du köpt den?

bikbok

 Anonym om today's:

vad kommer skjortan i från? :D

 bikbok

 

Sara  om today's:

Hej Ida. Vad gör du för att hålla ditt hår så fint? Någon spec produkt?

 Tack så mycket, det är bara att kolla några inlägg ner, där visar jag alla mina hårprodukter:)

 

Sara  om SKÄRP ER:

Har du och lucas pappa gjort slut igen? 

Jajemän det stämmer, jag är numera singel och ensamstående mamma :)

 

F om SKÄRP ER:

Hmm..Något arg ton för mitt inte illa menat inlägg...Men aja. Som sagt man kan vara smal utan att det är något osunt, det säger jag INGENTING om!! Men du sskrev ju själv ut din vikt och längd o du har lixom ett bmi på 16 det ÄR att var underviktig och jag vet att du alltid har varit smal! Och nej de är ingen fel med att äta hälsosamt! Men att äta för lite till den låga vikten är inte hälsosamt! Tro mig!

 Ge mig din mailadress är? Ja precis man kan ju vara smal men ändå må bra. Vet du att jag ALLTID har varit smal? Haha vem är du? Börjar bli lite smått rädd

karin om rubrik, alltid en rubrik, men om man inte vill ha någon rubrik då?:

har du körkort? :)

nej jag har inget körkort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0