SKÄRP ER

F om dagens lunch/middag:

Hallå! Gillar din blogg!
Men undrar en liten sak...Du som e som himlans smal, varför äter du så lite? Du är jätte underviktig, visst man kan säkert se ut så naturligt, men om de var lunchen och middagen så var det ju iNGENTING och då är det ju inte nyttigt. Hoppas du inte tar illa upp men du måste ta hand om dig.

 

SVAR:  haha det var det roligaste jag har hört på länge, underviktig? Jamenvisst, du som skrev och känner mig kan avgöra precis att jag är underviktig! Toppen. Man kan inte bedöma någon efter några jävla kort, kom igen! Jag äter nyttigt väldigt sällan, men vad är det för fel att vara nyttig? Hum, ja du F, anonym! Tell me!

 

adeline om ..:

Favorit låt för tillfället? berätta 3 saker typ ingen vet om dig? Vilka affärer brukar du handla i? Favorit klädesplagg? sådär fick du lite frågor :D

 

SVAR: Tack, haha! Jag har faktiskt ingen favorit, utan lyssnar på så blandad musik, men just nu lyssnar jag på you make my dreams- daryl hall :) och 3 saker? Hum, dom kommer jag inte på nu, kanske kommer i något annat inlägg. Jag brukar handla i alla möjliga affärer, jag handlar väldigt mycket på internet, nelly.com är jag stammis hos, sen handlar jag på h&m, gina tricot, tara på kungsmässan, annars lite överallt, där jag hittar saker jag tycker om såklart!

Favorit plagg är alla mina leggings, jag älskar att gå i leggings, ogillar jeans väldigt mycket. Har dock säker 20 par jeans som jag aldrig använder. Borde göra det typ, NU!

 

sara om ..:

kan du inte skriva å berätta om va som hände när du fick reda på att du var gravid, och hur det var under graviditeten och förlossningen!

 

SVAR: Varje gång jag har svarat på frågor har jag svarat på just dessa frågor, gå längre tillbaka och läs. Kan ju ev göra ett långt inlägg om min graviditet och allt någon gång. OM NI VILL?

 

Anonym om ..:

Skulle vara kul att läsa om hur alla runt omkring dig reagerade när dom fick reda på att du var gravid.

 

SVAR: Samma svar som ovan:)


i


Kommentarer
Postat av: daniella

ida helt rätt. vad jag vet har du alltid varit smal och fin i kroppen, det handlar inte om att du ätter nyttigt och sunt du är född med en liten benstomme och bra arvs anlag. sen har du iof alltid motionerat men mycket onyttigt har du allt ätit ;) ha en underbar tripp med lucas hoppas vi får höra om den sen. kram

2010-02-24 @ 22:17:31
Postat av: F

Hmm..Något arg ton för mitt inte illa menat inlägg...Men aja. Som sagt man kan vara smal utan att det är något osunt, det säger jag INGENTING om!! Men du sskrev ju själv ut din vikt och längd o du har lixom ett bmi på 16 det ÄR att var underviktig och jag vet att du alltid har varit smal! Och nej de är ingen fel med att äta hälsosamt! Men att äta för lite till den låga vikten är inte hälsosamt! Tro mig!

2010-02-25 @ 11:11:03
Postat av: Sara

Har du och lucas pappa gjort slut igen?

2010-02-25 @ 16:54:52
Postat av: =)

jaa, gör ett långt inlägg om de =)

2010-02-25 @ 19:19:30
Postat av: sara

är väldigt intresserad om att läsa ett långt inlägg om din graviditet :)

2010-03-04 @ 17:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0