bad boys



malin om FRÅGOR OCH SVAR:

Hej! bra blogg =)
hur gick förlossningen och så? var det jobbigt?
bor själv i åsa, för antar att du arbetar i åsa?
grannstugan kanske?


SVAR: En förlossning är ju inte direkt som en shoppingrunda. Sen tittade jag väldigt mycket på tv om förlossningar, men man blir ju vettskrämd att titta på dom! Men min förlossning gick förvånandes bra, ingen bedövning/lustgas! Så jag antar att det inte var jobbigt, haha! Jag jobbar i åsa, ja. Sen jobbar jag även i göteborg! Vem är du malin? :)

Josefine om FRÅGOR OCH SVAR:

Hej! Vilken söt blogg du har. Jag har en fråga och undrar Hur känns det vara ung mamma, vad är fördelarna/nackdelarna + är pappan med i uppfostran? :) PS. du verkar vara en jätte go mamma!

SVAR: Tack:)! Nackdelarna var ju att jag blev gravid när jag var 14 år, strax efter att man börjar ditt riktiga tonårsliv. Att då i 14års ålder inte kunna göra det en 14åring vill eller skall. Jag tränade nästan varje dag + matcher, så det var också en nackdel, jag kunde inte göra det jag älskade, träna! Och många av mina då närmaste vänner tog ett steg tillbaka. Och jag var ofta ensam. Sen har vi nackdelar med att få respekt, alltså man får knappt någon respekt Fördelarna är att jag är en stolt mamma. Och även att jag känner att jag kan ge och tillföra precis lika mycket som en äldre mamma. Jag vet inte riktigt vad jag skall svara för fördelar. Jag älskar mitt liv som ung mamma:) Och pappan är med i uppfostran, ja! Lucas har alltid haft en bra relation med sin pappa. 

 

 

Anonym om FRÅGOR OCH SVAR:

Har du uppfostrat honom själv hela tiden? ställde inte pappan upp?

SVAR: Nej jag har inte uppfostrat Lucas själv, hans pappa har varit med i bilden hela tiden. :)


i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0