:)

anonym om ÜBER SNYGGA:

hur tränar du för att hålla din kropp så perfekt som den är?

 SVAR: Just nu tränar jag ingenting alls, när jag var 6 till 14 år tränade jag fotboll minst 3 gånger i veckan, plus match, sen tränade jag innebandy 2 gånger plus match så då låg jag i, men efter jag flyttade till denna lilla by och har en son har jag inte dom möjligheterna. För ett års sen så köpte jag ett gymkort på sportlife men jag utnyttjade tyvärr inte de för att jag inte hade möjligheterna att pendla dit.

Johanna  ([email protected]) om ÜBER SNYGGA:

Snygga skor där! från vilken sida? :)

 SVAR: skorna kommer från nelly.com :)

sofia om today:

Hej Ida! Vilken fin blogg du har. Det är såhär, att jag är sjutton år gammal och har länge funderat över barn osv. Tänkte bara fråga dig hur du hanterade skolan, ekonomin osv. Hur du fick allting att rulla liksom :)
Take care!

 SVAR:  Tack. Personligen tycker jag att man skall vänta att skaffa barn efter skolan. För då har man även möjligheterna att skaffa sig en ekonomi. Jag gick nian som jag skulle, eller jag var hemma en vecka innan födseln och kanske en månad efter, men sen var jag tillbaka i skolan och pendlade. Sen gick jag på iv (individuella programmet) ett år där jag samtidigt kunde vara hemma med lucas när jag ville och gå på hans kontroller. Sen gick jag på samhäll/media programmet, där dom 3 åren har varit tuffa. Jag har inte haft samma möjlighet att plugga som alla andra, jag valde ju allid lucas i första hand. Men jag tog studenten juni-09 och är stolt att jag genomförde skolan. Ekonomin har alltid fungerat för jag bor hemma och mina föräldrar har alltid hjälp till:) Annars rulla allt på i stort sätt:)   

 Elin om armband, klocka, ringar...:

Vad sött med en liten muffins på :D Var kommer den ifrån?
Kram!

 SVAR: Smyckeshållaren kommer från en butik i åsa som heter gläntan

Anonym om armband, klocka, ringar...:

snygg. var ahr du köpt den? :)

 SVAR: Smyckeshållaren kommer från en butik i åsa som heter gläntan

adeline om armband, klocka, ringar...:

käckt. vart kommer den ifrån :)?

SVAR: Smyckeshållaren kommer från en butik i åsa som heter gläntan

 Sara  ([email protected]) om HOLA:

Vad jobbar du med :)

 SVAR: Jag jobbar med dementa och som säljare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0