HOLA

hej hallå hej, VARFÖR FORTSÄTTER SNÖN ATT KOMMA? jag blir galen! jag stannar helst inne. jag blev inringd till jobbet, så jag skall jobba imorgon bitti, dock bara i 6 timmar! men det är laa gött! efter jobbet så skall jag och mami åka till stan, åh jag är riktigt riktigt shopping sugen! herre! men bara för det så kommer jag väl inte hitta något imorgon, men vi får väl se!
PARADISE HOTEL finalen IKVÄLL 22.00, dock har jag ingen större lust att kolla på den, ingen av favoriterna är ju med, alla nöter är bara med. Jag tror att jackie tar hem de, vad tror ni?

jag fick en fråga om jag har sett AVATAR filmen, men det har jag inte. Jag kommer nog inte se den, filmen verkar inte vara den filmen jag tycker om, så jag tycker inte det är värt att gå på bio för den. så du får chansa helt enkelt:)


nu fortsätta att mysa med lucas och marcus:)

i


Kommentarer
Postat av: «PinkieLaady

Jag har inte heller sätt avatar ännu men jag tänker i alla fall se den.. när sagan om ringen kom ut så var jag väldigt emot filmerna och påstod att dom inte var nåt för mig.. men jag fick mig en smäll för när jag sett dom så fastnade jag som klister ;)

2010-02-03 @ 05:22:33
URL: http://pinkielaady.se/
Postat av: Sara

Vad jobbar du med :)

2010-02-04 @ 15:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0