- träningsmotivation

Nu är William 6 månader och jag är äntligen igång med träningen på riktigt!! ( hoppas jag) jag skall snart åka iväg på ett cxworx och sen 45 cykel på det!

Jag har ett mål med min träning, försöka ändra på mina otroligt dåliga matvanor ( allt sötsug bl.a.) och få den kroppen jag vill ha till sommaren, vältränad och fast! Vi får väl se hur det går när man är 2-småbarnsmamma.
Allt går väl om man vill va!!?

Jag gick upp hela 20kg med William i magen, efter ca 4-5 månader hade jag gått ner allt jag hade gått upp utan att lyfta ett finger. Men jag vill inte gå ner i vikt på det sättet. Om jag går ner.. Så vill jag gå upp i vikt i muskler!!

Första bilden är jag höggravid och det var ca 2-3 veckor innan William kom.
Andra bilden är 2 veckor efter William kom, magen hade gått tillbaka otroligt fort.
Tredje bilden är när William är ca 2 månader..( fortfarande inte tränat något då)
Fjärde bilden är tagen för ca 1 och en halv månad sen..
Vi får se slutresultatet om några månader..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0