- more of today

Annars så har min underbara mor kommit hit och tagit hand om William i eftermiddags så att jag kunde åka in till Kungsbacka och träna en stund.
När jag hade tränat färdigt mötte jag upp Marcus på kungsmässan för att köpa ett par nya fotbollskort till Lucas, för att han har fotbollscup på lördag på Öckerö, konstgräs är det tydligen också.

Sen så lagade jag en enkel middag idag, till mig själv gjorde jag en underbar omelett med ost, brieost, tomater och massvis med kryddor, även ett glas Ramlösa/hallon!
Efter middagen så slängde jag i grabbarna i ett bad så syskonen badade tillsammans! Gud vad skönt det var för mig att inte hela tiden hålla William, så storebror Lucas hjälpte till!:) nu ligger William och sover sött i sin spjälsäng och Lucas läser en av sina böcker.. Jag njuter av lite granatäpple! God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0