- Lucas 8 år

Idag blir Lucas 8 år!!! Hela åtta år, tiden går så vansinnet fort!
Dagen började med att han gick till skolan och sen gick hem och då var mormor här för att passa William och han. Jag var inne i Kungsbacka för att handla klart presenterna och maten med Marcus.
Presenterna han fick av oss blev en halv tv( andra halvan var farmor och mormor och morfar med på), två Wii spel, och ett par Palladium skor. Sen utöver det fick han fler presenter av mina föräldrar idag och min bror. 40 paket fotbollskort, presentkort till bio, Påladdning till mobilen och en fotbolls handduk och pengar, ja, han blir bortskämd!!!!!!!
Av oss fick han inte så mycket av oss i år, för att han får sååååå mycket av alla andra, plus att han fick en mobil och ett nytt DS i julklapp (dom stora presenterna) så enligt mig, räcker det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0