- back on track

Efter en hemsk laddning inför helgen som var mår vi nu superbra och är mer taggade för vardagen än vanligt!

I torsdags började magsjukan på barnen och sen vidare till mig.. Natten till fredag fick Marcus också det, så vi alla fyra låg med detta hela kvällen och natten! Sen fredag mådde vi bra förutom våra tomma magar.
Lördagen hade Lucas sitt 8års kalas med sin kompis Dylan. Vi hade hyrt idrottshallen och körde mestadels fotboll men även andra lekar, blev superlyckat!
Igår, söndag! Vanlig tråkig söndag.. Händer oftast ingenting då!
Idag började vardagen igen och Lucas skulle iväg till skolan. Sen fortsatte jag och William att sova en stund till!!:) annars har jag inte gjort många knop idag!! Tisdag är välkommen och jag tänker ta mig en långpromenad med William imorgon!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1619858/images/2013/pic_50fdaf1e9606ee2e8ab30c9d.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0