- minus

God morgon!! Ny vecka, nya tag! Jag ligger genomförskyld här hemma, dom andra tre hostar något fruktansvärt.

Jag valde att köra pumpen igår när jag var "lite" förkyld och den blev självklart värre efter. Men Gud så värt att träna, älskar det!
Min förskyldning och Williams hosta resulterar att vi inte kan gå på öppna förskolan idag :( alltid är det något.
Men jag skall se till att bjuda hem alla mammor och deras barn om ett tag.

Marcus har åkt till jobbet, jag och William ligger kvar i sängen. Om en timma är det dags att väcka Lucas!
Då hoppas vi på en bättre måndag och att jag blir sådär mirakel fort frisk så jag kan få träna ikväll!! (Kanske,kanske inte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0