- torsdag

Torsdagen gick fort, jag har fått gjort ganska mycket här hemma, men ser inget resultat? Haha tycker att man plockar och plockar men inget försvinner? Haha! Dammat på sådana där konstiga ställen man inte tittar på? Inte jag iallafall, dammat gardinstången? Haha! Kan inte sluta skratta åt det faktiskt!
Men har plockat, städat, tvättat, lagat mat, sen har jag ifs haft en ledsen bebis hemma idag också.. Han har velat vara i min famn hela dagen?:( snutten!! Sen har jag fikat x2 idag . Min pappa har sponsrar något fotbollslag så det står över 20 kak och godisburkar hemma!!! Fy blir nästan illamående..
Tog mig en sen kvällspromenad med William för att titta på min pappas nya snygga bil, en Audi!! Woho!
Nu dags att sova! Puss på er


Kommentarer
Postat av: Emilia

i feel ya! :( kanske är i en utvecklings-fas eller bara lite extra mammig - inga konstigheter alls. hoppas ni får en bra helg! :) kram emilia

2012-10-12 @ 20:09:07
URL: http://blogg.mama.nu/ljuvligt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0