- fullspäckat

"äntligen" är denna helgen över, det har hänt någonting varje minut, nästan! I lördags spelade Lucas och Marcus innebandy från 9-16 och då fixade jag för dopet som var igår, men senare på lördagen var Lucas på disco, och igår var ju dopet! Jag var så trött att det kändes att jag inte ens var där, haha!
William fick sååå fina saker, en gåstol med leksaker på, en gunghäst, en matstol (hur snygg som helst), kläder, pengar, sparbössor, halsband, böcker, gosedjur, filtar.. Tror inte att jag glömde något! Får visa någon dag.
Men idag mår jag sådär, har jätte ont i halsen, halvfebrig! Ändå tog vi oss in till Kungsbacka och köpte nya kläder till William och köpte med oss sushi hem! Tända ljus och filten virad runt hela kroppen, regnet öser ner, hej måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0