- stenungsbaden

Direkt när jag och Marcus kom fram till stenungsbaden i lördags tog vi på oss våra träningsläger och gick upp till gymet som fanns där. Marcus tränar annars minst 3 gånger i veckan, men jag, jag har ju precis gjort mitt första träningspass (torsdags) #kunde#inte#röra#mig#på#två#dagar#
min träningsvärk från Tordagens baby och mammapass vill jag helst inte minnas, haha! Att min kropp kunde vara så otränad, ojojoj! Hela kroppen skakade ju nästan under hela passet!!!!!! Jag kunde inte gå i våra trappor utan att skrika#träningsvärk#i#låren# att behöva sätta sig ner på en stol eller typ toaletten var ju nästintill omöjligt..
Nu på torsdag måste jag och William gå dit igen, jag kan ju inte vara sämst?! Haha, som sagt, ett gymkort nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0