- en fartdåre i byn

Det är väl hemskt att visa med körkort inte kan köra bil?! Igår påväg hem från min sons skola så sparkcyklar han.. Han cyklar nästan mitt på en var vänlig väg.. Men det var ju inga bilar i sikte just då.. Sen ser jag en bil komma.. På denna väg är det också gupp, jag ropar på Lucas att han får skynda att akta sig för att det kommer en bil, men denna bilen hade tydligen väldigt bråttom, för personen i bilen stannade inte ens vid vägguppen!! Och som tur var hinner min Lucas precis flytta på sig innan bilen kom.. Men bilen var ju så nära.. Hade han snubblat eller gått åt fel håll??? Vad hade hänt då??! Jag vet vem denna person är som tur är.. Och har trygg uppbackning och stöd bakom mig.. Bara det att man 7åriga son reagerade otroligt starkt på detta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0