- tre dagar på varbergs sjukhus

I tisdags hade jag sådana otroliga sammandragningar, och dom släppte aldrig:/ så senare på kvällen beslöt jag mig att ringa förlossningen och rådfråga.. Pratade med dom i säkert 10 min.. Men tillslut sa dom att jag skulle komma in för en koll. Åh allt blir så dramatiskt när man skall ta sig dit, hela kroppen blir ju nervös!!! Väl där inne görs alla kontroller och allt ser bra ut, bebis mår bra, men dom ser på kurvan att jag har kanske kraftiga sammandragningar.. Vilket resulterar att jag får en spruta PLUS en tablett, och stanna o sova över.. Dagen efter hoppades jag på att få åka hem, även svärmor fyllde år då så vi skulle ju egentligen på kalas!! Men jag fick stanna där hela onsdagen också för att dom ville ha kontroll över mig.. Och jag fick även stanna tills torsdag eftermiddag, då fick jag äntligen åka hem, med varken bättre eller sämre resultat.. Jag har fortfarande mina jäkla sammandragningar. Och läkarn tycker att jag skall i stort sätt vara sängliggandes i tre veckor..
Men varför är det allltid så att om
Man måste tex ligga stil vill man inte.. Men om man aldrig får det så vill man?! Haha.. Jaja.. Vi får väl se hur det går:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0