- lördag!!!

Ikväll har jag och Lucas myst till 100, vi gick och handlade godi, chips, och dricka sen hyrde vi en film och gick hem till mina föräldrar.. Lucas stortrivs att vara där.. Egentligen hade vi tänkt att sova där, men beslöt oss i sista sekunden att gå hem. Marcus har grabbkväll här hemma med robin.. Dom pratar BARA om fotboll, haha! Jag och Lucas skulle slänga oss i sängen direkt, men bestämde att vi skulle mysa med lite tända ljus.. Jag sa till Lucas att han kunde bädda ner sig gott i våran säng så länge för jag skulle upp
Och ta min järntablett.. Så kommer jag ner efter Max 10 min så har min älskade prins somnat!! Åh han är det finaste som finns och den mest underbaraste killen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0