- grått

Tråkigaste och gråaste dagen på länge.. Idag följde grannpojken med Lucas och mig efter skolan så dom sitter och pysslar med sina alla olika kort, dom är så söta:) jag tänkte nog bjuda pojkarna på lite fika:) jag själv har varit rastlös hela dagen, fast min kropp är så trött, fast jag egentligen inte gör någonting.. Häromdagen var jag och min mamma och shoppade saker till mig, eller till bebisen.. Jag har redan bäddat spjälsängen med lucas lakan och spjälsängsskydd, men jag ville ha nytt, så innan jag somnat ikväll skall jag bädda om hela sängen med dom nya sakerna som inhandlades.. Sen skall jag göra tacos tills älsklingen kommer hem, och senare skall familjen gå och kolla på Åsa à-lag som
Spelar match:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0