- hot hot hot

Jag kan inte låta bli att tycka att det finns otroligt roliga " bloggare", den äldre generationen.. Alla måste ju få säga vad man tycker.. Men att det finns 50 åringar som sitter och trycker ner folk i alla åldrar är ju bara ett skämt, eller? Jag tycket att det verkar vara för avundsjuka.. Antagligen väldigt avundsjuk på den yngre generationen.. Kanske? Det värsta är ju att man läser det för att det är underhållande men ändå så fruktansvärt irriterande, hehe! Som kissies.. Den mest provocerande bloggerskan men sååå underhållande.. Hade min mamma som är 53år skrivit som en 16 åring i en blogg hade jag skämts.. Min mamma är mer mogen än så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0