- det tar mig fasen aldrig slut!

Äntligen har vårt protokoll från vår besiktning som var i början på dec kommit..Den här stackars människan som skrev protokollet vågade sig inte skicka tut protokollet till alla oss i föreningen, utan till 2/6!!
Hen som skrev sig vara en besiktningsman är en vanlig clown i samhället! Alltså inte en kunnig besiktningsman som man har på en besiktning! ( om man gör den riktigt). Allt handlar om pengar för dessa såkallade HEN!
Stackars stackars.. Pengar går väl ändå inte före rättsligheter?!

En annan sak ( som visserligen är bra) är att ett par grannar i 60plus åldern har ÄNTLIGEN flyttat från vårt lilla område.. Dom skrev på mig och min familj, framför allt min 7åriga son.
Jag kan ta att dom skriker på mig då jag är en vuxen människa ( och har jobbat med dementa i 5 år och även på dagis), men att dessa 60plusarna skriker på en liten pojk i 7års åldern är inte mänsklighet! Hissen går inte enda upp brukar man säga..
Sen att en annan familjemedlem i samma liga har försökt( nästan) kört på min son är ännu vidrigare!!! Han förstår ju inte "det djupa" med att betee sig så.. Men han sa när han såg bilen att "det var dom där dumma grannarna som försökte köra på mig" , fast det inte var de 60plus paret som kört bilen utan en annan familjemedlem som även skriver obegripliga saker i sin blogg och skriker könsord till mig.. Jaja herregud! Finns mycket att skriva om.. En bok kanke.. Skrattretande.. Frågan är om det någonsin kommer att sluta.. Ett problem mindre har vi ju fått! ( en lugnt sommar)
Ha det gött haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0