- oj

Jag kan inte beskriva med ord hur trött jag är!! Även fast William Sov hyfsat bra inatt så känns det som jag sluddrar på talet.. Haha! Vid lunchtid åkte jag, Marcus och William till Varberg då han skulle på en efterkontroll.. Efter det tänkte vi att vi skulle passa på att ta en tur i varbergs mysiga stan, men vädret var ju inte allt för mysigt (regn) men vi gick en stund! Såklart när ekonomin inte är på tipp topp hittar man så otroligt mycket fint man vill köpa till sig själv, och mina prinsar.. Men det fick bli lite fönstershopping.. Efter Varberg åkte jag och William hem till mina föräldrar, jag fick klippt mina slitna toppar av mamma och sedan gjorde jag klart dopkorten! Happy me!!! Hatar ju som sagt att pyssla!! Har även nu ikväll skrivit kuverten.. Vi har över 50 gäster till dopet.. Då är frågan.. Hur mycket behöver jag baka!!!? Haha.. Jag som Älskar att baka.. Nej nu sover William, jag skall bara hänga upp en tvätt och sen sova!! God natt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0