- en sen kväll på förlossningen

Oj! Igår fick jag för första gången på 7 år besöka ett sjukhus.. Jag jobbade igår, lite halvstressigt, är noga med att vilja lämna ett jobb som man själv vill ta emot det.. Men det var svårt igår.. För jag hade sammandragningar HELA dagen igår, magen var stenhård och jag kunde inte slappna av, som alla andra extramammor jag har på jobbet så ringde jag in en av dom, älskade Jeanette kom in en stund tidigare så jag fick gå hem.. Hem och försöks slappna av, duscha och äta en god middag.. Jag kunde faktiskt inte njuta något av det, för jag haft ju fortfarande sammandragningar.. Och började bli lite smått orolig, beslöt mig för att ringa min barnmorska.. Inget svar.. Väntade typ 3 timmar så beslöt jag mig för att ringa in till förlossningen, och då tyckte dom att jag skulle komma in.. SHIT, tänkte jag! Paniken kom allt mer och kunde nääästan inte hålla mig från en tår.. Hehe kände ju som att jag skulle in och föda!! Lucas skickade vi hem till mina föräldrar..
Som tur var, var det inget så jag fick åka en efter typ 3 timmar.. Men nu har vi varit där och är bered inför nästa.. Prinsen får stanna ett tag till..!
Bilden är tagen för över sju år sedan, då jag också åkte in tidigare för sammandragningar med Lucas! Fast här är jag i v 36!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0