STUDERA?!

ångesten börjar krypa genom min kropp.. mitt liv, min framtid inom jobb?! Jag har jobbat med demens i 4 år nu, jag har jobbat som butiksäljare och som utesäljare och även lite extra inom kontorsarbete... Jag sitter och läser lite kurser som jag skulle kunna tänka mig,
butiksäljare, handel och försäljning, inköp och försäljning i butik, eller till undersköterska
som jag i stort sätt har arbetet som i 4 år?! Jag vill jobba i butik, men undersköterska är något jag verkligen kan.. GE MIG EN UTMANNING




Kommentarer
Postat av: caroline

kolla KY-utbildningar! finns massa roliga! inköpsekonom, butikschef, butiksledning, massor av rehab.personal olika inom vården utbildnigar osv!



Ett tips!

2011-03-06 @ 20:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0