- Att kunna och att inte kunna

Att man som personer våga starta, i detta falet bostadsrätter. Att sälja och le som stora jävla grisar, åka runt i en porsche och tro att dom har makten över något som dom inte har?! Att dom inte kan lyssna på en som har lagt ner så FRUKTANSVÄRT mycket energi till att hjälpa oss med all besiktning, som i detta falet är min pappa!
Utan.. ja frågan är vad dom, lyssnar på. Inte enligt ABT(almänna bestämelser total entreprenör).
Jag tycker bara dom är pinsama, har man satt sig i den situationen att man påbörjar ett sådanhär så måste man ju avsluta de. Jag är så fruktansvärt glad att jag har min pappa som jobbar med sånt här, för utan honom hade dom trott att dom kan göra vad fan dom vill.
Dom vet inte vad dom själva gett sig in på..

Det är inte bara i detta falet dom har beteet sig illa, mina grannar, som bor i deras hyreshus, en go glad kvinna som är världens trevligaste. Om hyresvärdana har det varit skriverier och varit uppe i rätten. Dom förlorade, "HA HA"!!

Tyvärr så tror jag i detta falet att ni gör det också, Hjertqvist, läs frugans blogg www.annahjertqvist.se!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0