- 26 juli


i tisdag fyllde jag år, inte äldre utan yngre:)!! Jag fick order av marcus och lucas att INTE gå upp ur sängen eller ur vårat sovrum, (jag trodde på en överaskning:)) haha, men efter 15 min knackade det på min dörr, då tänkte jag, dom skojar, varför knackar dom på dörren?! haha, nej men då kommer min snälla arbetskamrat Sara och lämnar dessa packet, hur gulligt? Lucas fick två jätte fina tröjor, och jag fick ett presentkort, ett steg närmare min dröm väska, TACK SARA!!
Men sen kom dom andra hem iallafall och jag fick sjung och frukost på sängen, och sen blommar av älsklingen, och pengar till min dröm väska, haha! och såklart, världens finaste present av lucas, en jätte fin täckning!
Sen åkte vi vidare till FUN CITY i VARBERG



kan inte rekomendera fun city om det inte är en stor familj med massa barn och fint väder, för vi hade inte så kul:(
Men vi åkte in till varberg och strossade där lite och sen vidare till mina föräldrar

och blev bjudna på mat och tårta:)
en av mina bästa födelsedagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0