en lördagkväll

igår jobbade jag till 16.00, åkte hem och gjorde mig iordning, gick och handla mat på ica, sen handlade godis med lucas, sen gick vi till thaien och handlade middag till mig och sen vidare till pizzan för lucas och marcus middag. haha. Sen gick marcus ut och festa!!!!!!!!!!! Och jag och Lucas var hemma hos grannen nästan tills midnatt,vi hade mysigt hemma hos malin och alvin plus två barn till, vi kollade på melodifestivalen. Men när vi gick hem från grannarna tog jag mig en stor cheeseballz och ett glas cider, och somnade fort som bara den.
Nu sitter jag i soffan med en kopp te, jag tror jag börjar bli förskyld:/ skall göra mig en stor omelett till frukost nu, lucas han vill väl bara ha en smörgås eller två. Och marcus ligger och sover. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0