AKTA ER!!

visst får man lov att bli besviken när man köper en halv färdig lägenhet? Våran första lägenhet, mitt första hem efter att jag har flyttat hemifrån.
Det har varit så sjukt mycket fel på papper och ritningar och så mycket hat omkring all händelse. Det har varit skriverier i tidningen. Även om vårat grannhus som dock är en hyresrätt. Men samma personer är inblandade. Det är mycket snack och lite verkstad på mycket.
Jag är så extremt glad att jag har en pappa som dagligen jobbar med detta och har grymma jurister på sitt jobb. Utan honom hade jag inte "kunnat" inse vad som inte stämmer och vad som skulle kunna stämma. Hur kan man personligen göra såhär mot folk?

Som idag kommer dom under dagen (när jag var på jobbet, men marcus var hemma) och frågar vad vi vill ha för avskärmning via våra grannar osv. På en lördag, mitt på dagen, utan förvaning, skall vi bestämma oss?! Sen är vi lovade en gräsmatta, ja en som dom tydligen skall så, haha! Ja, hur sjukt låter det inte?! Hej gräsmatta 2012. Om vi vill ha en rullgräsmatta skall, VI betala en sjukt stor summa för världens minsta plät. OJOJJO.. Vi är en småbarnsfamilj, ja vi skrapar fram några tusenlappar NU.
Inte mycket är sammanhängande. Så sjukt tråkigt allt. Behandla andra som NI själva vill bli behandlade!!!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0