s.a.n.d



sitter och pluggar och betalar räkningar och imellan de så dricker jag en powerking för att komma igång morgondagen, jag lämnade nyss min lilla prins på dagis, han får vara där i 3 timmar idag, hämtar han vid 1 då skall vi in till göteborg, bjuda min bror på mat, sen skall jag på rep ang en visning jag skall gå imorgonkväll, skall bli svin skoj, varje gång jag har gått någon visning får jag någon speciell adrelin kick, helt galet, sen är man bara ute på catwalken kanske i 30 sek. haha. jaja, men efter rep. så skall jag och lucas sova hos min bror i gbg idag, så himla skönt att slippa pendla så sent med lucciboy, imorgon smäller de, visning på parken!
be there!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0