trött trött kött

kom hem till min brors lägenhet för cirkus 30 min sen, min bror skulle träna, jag var utsvulten, fanns inget i kylen, nej men då ringer min kära bror med kompis med en sallad, ÅH, gottit snäll broder.
visningen idag gick super bra, fick med mig ett svin snyggt skärp, skall även dit imorgon och checka sjal, gött! bara tagga inför visning 2 imrogon, dock otroligt sent, 01.00, men fett värt!
man går på den svarta catwalken, ser inget folk, utan bara starka lampor riktade till dig, och en massa blixtrar, den känslan man har alltså, jag får en sån adrelinekick, helt sjukt, så mycke abete, så lite tid, tyvärr! Synd att man inte kunde vara modell på heltid! I love it!
skall strax bädda ner mig, mår inte 100, skall till stan imorgon, träffa sötnosen emelie:)
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0