meritförtecking



igår satt jag och tryckte ut 45 papper tillsammans, mitt cv och ett personligt brev. Idag, nu, skall jag gå runt personligen och söka jobb. Iochmed att jag bara är timanställd på ett demensboende så är det rörligt shema, jag måste ha fasta tider och en fast lön nu när vi har köpt en lägenhet, ikväll skrivs papperna på, då blire champange typ? haha, resten av veckan är hur stressigt som helst, torsdag skall jag jobba 7.00-14.30 snabbt in till göteborg för att gå en visning på avenyn, efter de stanna i min brors lägenhet, fredag skall jag gå en till visning på park lane, för tara och raglady! sen helgen blir superlungt med mina älsklingar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0