vad vet ni?

ingenting..

visst att folk kan ha en åsikt, absolut. MEN jag tycker inte om när folk försöker bilda en uppfattning om mig och min son som inte stämmer,  bildar en genom bloggen eller facebook typ, visst, hur annars skall man bilda en uppfattning om man inte träffar mig.


Men en uppfattning om att jag är en dålig mamma? för jag tar riktigt illa upp, jag har stått emot så många motgångar i mitt liv, och INGEN vet hur jag har haft de. jag kan berätta hur mycket som helst för folk, men ingen vet sanningen.


Ett exempel när jag var ute på valborg kom en tjej fram till min vän och sa,

- Hur hinner hon med att vara ute och festa, hur kan hon dricka så ofta, hon är väl mamma?

MITT SVAR TILL DE:

För det första fick jag lucas när jag var 15 år gammal, jag hann inte med/fick ingen ungdom, en viktig tid i sitt liv. Jag tar igen den nu. Lucas är hos sin pappa varannan helg och då passar jag på att träffa mina vänner som jag inte annars hinner, jag jobbar alltid på mina lediga helger(nästan), och passar på att gå ut"dricka". Jag förstår inte hur folk kan anse det som "fel"?
Alla föräldrar  har väl skoj någon gång hoppas jag?!

Snälla, fråga om det är något ni undrar, sluta tro, det gör man i kyrkan!


HEJHO

 


Kommentarer
Postat av: Lisan

Folk är bara avis för att du är så snygg. Låt dom snacka massa bullshit, men ta inte åt dig, för dina nära och kära vet iallafall att du är världens bästa mamma!!!!!

2010-05-05 @ 22:24:36
URL: http://lisafia.blogg.se/
Postat av: en kärlekssaga: unga föräldrar i väntan på nummer två!

stå på dig och var dig själv! =) sedan vill jag bara tillägga att du fortfarande kommer vara väldigt ung och fräsch när lucas är vuxen och sköter sitt, då kommer du att kunna leva lite mer ungdomsliv och lite mer fritt. det är ju inte så att du är en gammal tant när han är 30! som sagt, jag är övertygad om att du gör ditt bästa och är en bra mamma. annars skulle ju sonen din inte se så glad och välmående ut!

2010-05-05 @ 23:02:31
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0