helt insane!



igår, fredag, var jag och hanna ute, vi började i min bros lägenhet, för sen vidare till nivå, fast först en trip till charlies änglar, sen till nivå, vi var väl en timma på nivå innan någon blev skjuten, 1 jävla meter ifrån var jag!
jag såg dock inte vem som blev skjuten eller hur, men det är jag glad för att jag inte gjorde. Utan istället såg jag panikslagna människor skrika att vi måste gå ut därifrån, längst upp i nivås lokal befann jag mig, och jag ville bara SPRINGA UT, av rädsla! Men när vi väl kom till dörren har vakterna och poliserna spärrat hela nivå, eller ah vi fick inte komma ut, alla stod där och det fanns knappt någon luft.
Efter en timma blev vi polisförhörda, sen fick vi gå hem... och sova!
Sen ser man alla rubriker och nyheter om detta, och jag tänker
JAG VAR FAKISKT DÄR INNE!
uuusssch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0