bittert

jag sitter och tänker på min och Lucas framtid, jag vill göra så mycket med honom! först vill jag ju bort från hallandslän, börja om, ny luft och nya krafter.

jag vill ge Lucas allt jag kan och har, det kommer jag bara kunna göra om jag kommer härifrån!

när jag gick sista året på gymnasiet så hade vi en uppgift i svenska c, att skriva ett tal, jag är väldigt dålig på de som sagt, men jag skrev ett bröllopstal till Lucas (och hans blivande) haha. Jag kan verkligen se han om många år skaffa familj och hela rullen, och bröllopet.. då skall jag ta med det talet jag skrev för 1 år sen. jag måste nästan leta upp de och visa er:)


Is it better is it worse?
Are we sitting in reverse
Just like we're going backwards
I know where I want this to go
Driving fast but let's go slow
What I don't wanna do is crash, no

Im strong for you honey


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, det hade varit jätte roligt om du la upp det :)

2010-05-15 @ 21:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0