avskedad via brev


haha, i fredags när jag kom hem från mitt andra jobb låg detta i brevlådan. Jag fick alltså sparken via ett brev, får man ens göra så? Det var ett jobb jag visserligen bara jobbade varannan helg, och jag trivdes inte alls bra. MEN jag gjorde mitt jobb.
En annan grej är att "min fd chef" ove inte betalar ut rätt, jag gick med på det för att jag tyckte det var bättre än ingenting. Men enligt lag i butik så skall man få OB på helger, men det fick inte jag, som jag skrev jag brydde mig inte, men han var inte snäll mot mig, så varför skall jag vara snäll mot honom?
imorgon kommer jag ringa facket
!

min vän frida, jobbade där 7 arbetstillfällen, och sen fick hon ockcå sparken, men hon har inte fått sina pengar än? och detta var för 6 månader sen.

hela grejen är insane, ett brev?! riktigt fegt!


Kommentarer
Postat av: annonym

Vadå fegt? Om du nu är så jävla lam och inte svarar när han sms:ar eller ringer dig så får du fan skylla dig själv.

2010-05-17 @ 15:09:17
Postat av: annonym

Vad har hänt dom senaste arbetstillfällerna som inte gör dig disponibel?

2010-05-18 @ 00:05:17
Postat av: annonym

Varför brættar du inte VAD som har hänt dom senaste arbetstillfällerna som inte gör dig disponibel?

2010-05-18 @ 13:37:28
Postat av: f

ANONYM IN MY Asssssssssssssssss

2010-05-18 @ 15:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0