vart är lucas?

EN KÄRLEKSSAGA: UNGA FÖRÄLDRAR I VÄNTAN PÅ NUMMER TVÅ! om vet inte, orkar inte:
vad gör din son när du är iväg hela tiden, är han med? menar inget alls, jag beundrar dig och tycker du är en jättesöt mamma:)

SVAR: Tack, Jag förstår inte när du menar att jag är borta hela tiden?:) när jag jobbar då är han på dagis om jag inte jobbar kvällar eller nätter för då ställer mina underbara föräldrar upp, dom anser att det är bra att jag jobbar och tar gärna hand om Lucas då.
Är jag ledig så brukar Lucas vara på dagis några timmar ändå, för han är en 5 åring som behöver leka av sig, och ibland är han ledig och bara hemma med mig!
Varannan helg är han hos sin pappa, jag brukar jobba varje helg jag är ledig.
Sen är jag hårmodell, och det tar mycket helg och kvällstider så då brukar oftast mina föräldrar åter passa honom:) jag bor fortfarande hemma så att han är ju där han skall vara.
Jag blev gravid när jag var 14år gammal och miste hela min ungdom (inget negativt) så ibland när jag har mina helgar oså så är det ibland middagar och då ställer mina föräldrar upp, om dom då inte själv skall göra något! Jag tycker det är viktigt att man träffar sina vänner, efter att jag mist många va mina vänner pga av Lucas.
Min vardag är helt annorlunda jämnfört med deras..

i

Kommentarer
Postat av: EN KÄRLEKSSAGA: UNGA FÖRÄLDRAR I VÄNTAN PÅ NUMMER TVÅ!

det låter kanon, jag tycker du är duktig och jag ser verkligen upp till dig som blev mamma så tidigt och fixar det så bra=) jag menade inget elakt som sagt och bara genom att läsa bloggen så vet man ju inte hur erat liv ser ut, därför frågade jag=) men som sagt, jag hoppas inte du tog illa vid dig för så menade jag inte! både du och lucas är jättesöta och du är en bra mamma =)

2010-03-21 @ 20:05:08
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Postat av: filippis

jätte jätte fint inlägg. <3

2010-03-21 @ 22:57:05
Postat av: cattis

beundrar dig! och hur söt är inte lucas då?! =)

2010-03-22 @ 22:10:04
URL: http://cattisarbelius.blogg.se/
Postat av: linda

IDA Du är grym! Lucas är lyckligt lottad som har en så fin mamma!

2010-03-23 @ 01:03:26
URL: http://lindagremner.blogg.se/
Postat av: camilla

Fin blogg, och modigt av dig att behålla ett barn då du bara var 14år. Så himla söt son du har, du måste vara jätte stolt! :) Kram!

2010-03-25 @ 11:32:36
URL: http://dameniorange.blogg.se/
Postat av: Julia 20 år och två barnsmamma

Söt han är Lucas :)

2010-03-25 @ 20:25:02
URL: http://littlemommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0