min resa runt om i california

jag och min vän stina var i usa i sep-okt förra året, det var en otroligt skön resa som kom rätt in i mitt liv när det för förjävligt, jag och stina gjorde i stort sätt inget annat än shoppade, åt och sov. dom bilderna jag la upp nu var en del av san fransisco och en del hollywood blvd.

året innan var jag i new york, fetting nice, där var jag dock bara 10 dagar. men min nästa resa till usa kommer bli new york, har mina bra shoppingställen jag vill tillbaka till!

kommer lägga upp mer bilder från santa monica och venice beach,

stina, jag saknar dig!!

i


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka shoppingställen/shoppinggator gillar du i NYC?

2010-03-31 @ 19:45:27
Postat av: undrande

var du utan lucas i en månad när du var i usa? tacksam för svar.

2010-05-11 @ 19:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0