för er

m om pizzatime: var jobbar du? vad är du hårmodell för? jag jobbar i en butik och sen med dementa. jag är hårmodell för olika frisörer som är med i tävlingar och även visningar.

madeline om wella:
Kul med fotografering. vad är det för "tävling" hon kan vinna då? Om hon går vidare så är det en tävling inom Sverige, och går hon vidare där är det i världen:)

josfine om 50%: vart kommer den silvriga smyckeshållaren? :)
jätte bra blogg!

adeline om new in: ååh hur mkt kostade "armbandsstället" och vart hittade du det, har letat ihjäl mig efter ett sånt? :)

penny om thailand: åhhh, vart köpte du armbandsstället?  



vad skoj att ni tyckte om dom, det silvriga till vänster kommer från butik gläntan i åsa och kostade runt 180:-, hemsidan är ww.butikglanten.se (går tyävrr inte att beställa där ifrån) och dom svarta till höger går inte att köpa, vad jag vet, dom är bara utställningsex! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0