back on track

i fredags gick jag en visning för några tjejer, andrea och pernilla, visningen var på karisma. det gick jätte bra och jag hade hur skoj som helst, efter visningen var hanna och hennes kompis emelie där och väntade på mig, vi gick vidare till vasa victoria, där vi stannade tills det stängde 03.00, då insåg jag och hanna att vi hade missat sista bussen hem. ATTANS, vi åkte hem till hannas kompisar tills nästa buss gick, alltså 07.45. lördag jobbade jag i 7 timmar, hem och sov, söndag jobbade jag nästan 9 timmar och sen tog jag det bara lugnt igår, idag är jag ledig och tar det också lugnt, haha!



 


Kommentarer
Postat av: Em

Så du har en liten grabb du ;) det kunde man inte tro! jätte söt! Härlig blogg också! Vi ses den 16 juli, ny modevisning, can't wait!



Puss! :)

2010-06-18 @ 20:24:46
URL: http://uknowuloveem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0