GRAVIDITETS BERÄTTELSE 1



Hösten 2003
hade jag flyttat från storstan till en liten by nere vid havet. Jag började 8e klass och var nervösare än någonsin. Tankarna som gick runt i mitt huvud var, kommer någon att säga hej? Vad tycker dem om mig? Hur är dem? Hur skall jag vara? Vad skall jag säga? Har jag rätt kläder på mig? Dem första dagarna gick sådär, jag kände mig inte hemma i den klassen och klickade inte med någon direkt. Men efter ett tag så började jag trivas, man började hitta dem man gillade att umgås med. I klassen ovan mig, alltså 9e klass gick det två killar som började ringa, skriva på internet och även befinna sig utanför mitt hus. Jag var väldigt generad och blyg på den tiden. Men i alla fall en av dem killarna började jag träffa Marcus, Lucas pappa. Vi var kära som aldrig förr, och allt fungerade bra mellan oss.

I slutet av våren 2004 och början av sommaren 2004 så gjorde vi slut, vi började bråka ganska mycket. Under hela sommaren spenderade jag mycket med mina vänner och även på stranden. Min mens hade försvunnit men det var tyvärr inget jag tänkte på överhuvudtaget. Jag älskade ju att bada! Jag skulle snart fylla 15 år och det var dags att skaffa sig ett mopedkörkort, och det fick jag göra i Kungsbacka, alltså ta bussen in. Mina bussresor var inte som några vanliga bussresor, jag var tvungen att gå av och kräkas nästan varje gång. Som jag i mina tidigare år har jag varit extremt åksjuk och antydde att jag hade det igen, så jag började ta åksjuke tabletter, och min mens hade fortfarande inte kommit.



det kommer självkart en fortsättning..


Kommentarer
Postat av: a

Roligt att läsa, berätta bara det viktigaste, men bra att du berättar din syn på allt.

så slipper man massa skvaller och osanningar som finns i denna kommun

2010-07-17 @ 00:34:09
Postat av: Anonym

fortsätt1!!!

2010-07-17 @ 08:59:23
Postat av: Anonym

skriv forsättningen nu!

2010-07-19 @ 17:45:40
Postat av: Anonym

vill höra fortsättningen! :)

2010-07-24 @ 11:57:25
Postat av: Emma

När kommer fortsättningen?:)

2010-07-30 @ 17:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0