sherlock holmes



ojojoj, filmen var faktiskt otroligt bra! nu skall jag krypa ner till marcus i sängen!
MEN GUD VET NI? jag skall ju på party immorgon och det skall vara hollywood tema, och jag skulle iallafall ha på mig min svarta nya klänning, men jag ville tvätta den innan, så jag gjorde det igår kväll, men när vi kommer till hotellet och jag tänkte hänga upp min klänning har jag GLÖMT den hemma på tvättstället! haha herre! tur att vi bor precis brevid ett köpcentrum!! OJOJ!!
Planerna för imorgon är att gå ner och vräka i oss av hotellfrukosten, ta ett dopp i inomhuspoolen här på hotellet, ner till stan, luncha, sen hem och göra oss iordning för festen!! vi hörs imorgon bittti!

GOD NATT, puss

i


Kommentarer
Postat av: adeline

åh såg den förra veckan, sjukt bra tyckte jag med :) Väskan kommer ifrån foji:)

2010-01-16 @ 11:56:18
URL: http://adelaiide.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0