OJOJOJ



Jag orkade inte skriva något igår, jag jobbade i 8 timmar sen var jag helt slut. När jag kommer hem från jobbet hade vi inget vatten, inget alls, ganska jobbigt. Jag skulle igentligen varit barnfri igår, men hans pappa gick ut istället. Så jag och lucas hade fredagsmys:) Men så började jag tänka på vad jag skulle laga mat, men så kom jag ju på att vi inte har något vatten, och utan vatten, svårt att göra mat(jag kanske var lite lat också:))  Så jag åkte och köpte thai mat, sen busade jag och lucas och han fortsätte med att spela wii och jag kollade på lets dance, haha! Jag trodde elin kling skulle vara lite bättre? Men snygg är hon ju garanterat! Han mathias från EMD, han, han, han är ju snygg! haha! Om en timma åker jag till göteborg för att träffa min kära vän josefine! Hon har varit i paris i 5 månader om jag inte minns fel:)

Vi hörs när jag kommer hem från stan, PUSS
i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0