här får ni från mig

Emma om skit också:

Vad är dina framtidsplaner? Söt blogg du har!

 SVAR: Mina framtidsplaner är stora, väldigt stora.  Jag vill bli jurist och eventuellt plugga till advokat. Eller så vill jag bli polis. Båda drömmarna är helt klart über svåra och nästintill omöjliga:) men jag vill:) sen vill jag självklart ha ett eller två barn till, snart! och mest av allt, ett fast jobb inom försäljning och en lägenhet!



Lisa om
att orka..:                

Varför flyttar inte du, din kille, och lillen tillsammans? :) Din man jobbar väl också?

 SVAR: Vi flyttar inte för att ingen av oss har ett fast jobb, jag jobbar bara extra. Och min pojkvän är precis färdigutbildad och arbetssökande. Men så fort båda står stabilt så tror jag nog att vi skall skaffa oss en lägenhet, tillsammans:)!



Anonym om
att orka..:

Är din pojkvän Marcus, Lucas pappa? :)

 SVAR: Jajemänsan, det stämmer!



Sandra om
att orka..:

Vad jobbar du med? Tack för en supersöt blogg!!

 SVAR: Tack,  jag jobbar med dementa och även extra som säljare!


Anonym om att orka..:

Fanns det någon tanke på att göra abort när du fick reda på att du var gravid? Du var ju så ung när du fick honom, men jag tycker att du verkar vara en toppen mamma och önskar er all lycka :) Kram!

 SVAR:  Det var för sent för att göra abort när min graviditet upptäcktes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0