hamburgare utan kött!



nej jag är inte vegetarian, men visa köttbitar äter jag ej, pga av att jag tycker dom är typ vidriga, kött jag kan äta är oxfilé och fläskfilé typ, köttbullar och sånt, blää! yeye, jag gjorde mig iallafall en sallad och kastade in det i två hamburgar bröd, uuur gott! igår jobbade jag och skall även jobba idag, det är därör jag inte hinner/orkar skriva! imorgon fyller min pojk 5 hela år, och det skall självklart firas imorgon, efter jobb och dagis! sen på tisdag skall jag och lucas träffa en vän från göteborg, ons, tors, fre jobbar jag, sen är jag ledig väldigt väldigt länge, om dom inte ringer in mig från mina jobb då:)! tack för alla kommentarer, jag skall svara på dom nu!
PUSS,

i


Kommentarer
Postat av: Gabriella Bjersland

Du börjar Arta dig Love.. Lite mer av denna Gabbo style taack :D <3

2010-01-24 @ 20:46:13
URL: http://gabriellabjersland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0