godnattpuss


Självklart fick jag ge nyårskyssen till den jag älskar! Hade dock två söta killar att ge nyårspussarna till, marcus och våran son Lucas:)
Nyår igår var ju galet skoj, jag sjöng singstar precis hela jäkla natten, iallfall efter tolvslaget fram tills 5 tiden imorse, sen spelade vi lite kort. Så vi gick och la oss runt 6 tiden, sen väckte min lilla prins mig vid 11.00 tiden, klart låg vi alla kvar och drog oss lite i sängen, det var ju trots allt dagen efter... Jag kommer nog aldrig att kunna somna idag, marcus ligger redan i sängen och vill sova, men jag är otroligt pigg? och vääldigt shoppingsugen, dock måste jag försöka hålla i pengarna till jag och macus åker till stockholm den 15-17 jan, där vi skall betala hotell, mat, och där vill jag givetvis shoppa, hellre stockholm än kungsmässan:) haha! vi hörs imorgon,
godnatt på er, puss

i


Kommentarer
Postat av: mariana DG

mysig bild :)

2010-01-02 @ 12:39:00
URL: http://andresbabiie.blogg.se/
Postat av: Rebecca

HÅRET BLEV JU HUR SNYGGT SOM HELST! FETT! SÅ!

2010-01-03 @ 00:50:07
URL: http://annamimmirebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0