dagbok, kassabok, pluggning?


Igår när jag & lucas var i stan köpte jag knappt något, var riktigt sugen, men hann inte! dock köpte jag en ROSA bok, jag har ingen anning vad jag skall ha den till. Jag skall börja plugga till hösten, eller söka in till olika skolor och utbildningar. Eller, dagbok? skriva ner tankar? nej, inte min grej längre, kan ifs vara väldigt väldigt skönt ibland, som nu, herregud vad frusteration jag har och vill bara få ut den, kanske på den rosa boken? haha! eller till slössammaste tjejen ida bredemark att börja skriva kassabok och kolla vart alla pengar hamnar?! nej men jag har ingen anning vad jag skall göra med den som sagt, men snygg är den!
Det var iallafall 50% på visa saker på ordning&reda, som finns inne på NK.

i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0