matrix, sebastian, redken..


det var några som undra om mina hårprodukter.
dom första orangea flaskorna är mitt shampo från matrix, sen den vita flaskan kommer från fudge den använder jag ibland innan jag plattar mitt hår( som händer väldigt sällan), den gröna, är saltvatten spray från björn axen sånt använder jag på sommaren. sen har vi den creamvita flaskan från från sebastian, min absoluta favortie, den använder jag alltid när jag har duschat mitt hår, det är som en hårinpackning som man använder i blött/fuktigt hår. sen mitt hårspray från björn axen dne är också super, använder inte spray så ofta, om jag gör någon frisyr, sen den sista från redken är hårinpakningar:)

i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0