i lucas garderob

efter att jag lämnade lucas på dagis så tog jag tag i de, jag rensade HELA lucas rum, leksaker, legot, alla kläder. och jag slängde två stora svarta säckar med grejer och 3 stora påsar med kläder som jag gav till min kära arbetskollega. Men resultatet blev otroligt bra, kläderna på plats och rummet är otrligt städat:)
jag gick igenom om jag behövde något, men icke. jag tycker jag aldrig köper kläder till honom, haha! han har säkert 40 t-shirts, 10 skjortor och 14 piketröjor och mycket andra saker. haha. När lucas jeans inte passar honom i längden längre så ber jag min mamma snällt att göra om dom till jeansshorts. så jag har knappt behövt köpa några shorts till honom, det är verkligen en bra idé att göra så tycker jag:)
om en timma skall jag åka och hämta lucas för sedan åka till vårdcentralen för att han skall ta sin andra vaccinations spruta. JAG HOPPAS ATT DET GÅR BRA. han har aldrig sagt något innan. efter det skall jag åka och handla mat! vi hörs senare

i


Kommentarer
Postat av: Ida

Oj, vad du har varit duktig! Nu blir jag inspirerad att iaf städa min egen garderob, tröttnar dock fort.. Så mycket kläder :/

Hoppas det gick bra med sprutan!

2010-02-18 @ 17:03:04
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: erika

duktigt=) måste kännas underbart att vara en mamma som du!!

2010-02-18 @ 18:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0