2 februari



idag är jag ledig, SKÖNT. lucas är också ledig idag. så vi skall inte göra någonting. hade velat åka och shoppa lite, men tyvärr är lucas mer shopping galen än mig. man kan alltså inte gå i ett shoppingcentrum utan att han skall ha nya skor, ny mössa, ny tröja, nytt wii spel, nya leksaker, han är alltså galen! haha! men imorogn skall jag och min mamma åka in till stan för att min pappa fyller år på torsdag! men frågan är, vad sjutton skall jag köpa till honom? nää, nu skall jag fortsätta att slappa. talk to you later

i


Kommentarer
Postat av: emelie talvis

sv: tusen tack :)

2010-02-02 @ 11:28:02
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: frida

är du blond igen?!

2010-02-02 @ 13:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0