BYGG PROJEKT DAG 1

i veckan fick vi nyckeln till lägenheten, idag började vi renovera lägenheten. Det är väldigt mycket att göra, vi skall måla varje rum, byta golv i hallen, och väldigt mycket mera, jag kommer visa för varje dag när vi ghar varit dör och fixat. Så idag har vi rivit tapter efter tapeter i mitt och marcus sovrum, lucas sovrum och hallen där nere. Även hunnit spakla!!!

här är bilder från över hela lägenheten, och resultatet kommer bli grymt!!


här är halva vardagsrummet och på sidan där skall vi såga ner den fula fängelsekänslan och göra en liten vit vägg.


mmm, fin trappa?.. haha vi skall ta bort "mattorna" och slippa hela trappan och sen vitlasera den, ubersnyggt!




mitt och marcus sovrum som vi fixade med idag:)



vi mitt under rivningstiden.. haha

mer bilder kommer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0