unga mammor



jag har fått frågor om unga mammor som är i samma situation som mig..

Jag började i ung mammagrupp när jag var höggravid för att se om det var något för mig, iochmed att dom är i samma situation som mig, men ingen av tjejerna välkomnade mig och jag kom aldrig tillbaka efter den gången, även fast jag ville det när Lucas sedan kom, men iochmed att det inte "klickade" med någon kände jag mig inte "trygg" där. Jag var 15, och alla andra var runt 20-21 år. Idag kan jag ångra att jag inte gav det fler chanser, för det hade varit skönt att umgås med en tjej som har samma vardag som mig.
Jag har kontakt med min vän från göteborg som jag har känt sen jag gick i 3an, hon fick en dotter för 3 år sen, men tyvärr blir det inte av att vi träffas så mycket:(!  Sen känner jag inga, bara känner till, en tjej jag beundrar väldigt mycket är Angelica, 21 år och är tvåbarnsmamma, från kungsbcka! Jag gick i samma klass som hennes killes kusin!

Idagens läge är jag otroligt lycklig som har visa vänner som accepterar mig som mamma och min vardag:)


Kommentarer
Postat av: anna

När kommer fortsättningen på din gravidberättelse?

2010-08-23 @ 01:12:46
Postat av: EN KÄRLEKSSAGA: UNGA FÖRÄLDRAR TILL TVÅ PRINSESSOR!

tack för det fina du skrev om mig i det här inlägget, det värmer väldigt mycket ska du veta! och jag beundrar dig också, du verkar vara en go mamma och din son är så söt! dessutom så klär du dig alltid så snyggt, ha ha ha:D det är kul att läsa din blogg!=)



jag skickade en vänförfrågan till dig på fb =) kram

2010-08-26 @ 09:44:52
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0