några snabba

Bästa veckodagen: söndag
Humör: fruktansvärt pigg, men helt slut i kroppen 
Favoritgodis: melonerna
Är det nåt du absolut inte äter: kött med fett på
Kläder just nu: inga alls, dags att sova:)
Musik just nu: stereo love
Favoritsaft : jordgubbssaft
Dagens längtan: efter en varm famn
Hur många kuddar sover du med:
4-5 st
Spelar du nåt instrument: nej
Dagens frisyr: toffs
Kommer du ihåg din första kärlek: haha, klart att jag gör
Har du några homosexuella vänner: jajemän
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: yes
Ser du på kärleken som ett misstag: haha nej
Bio eller promenad: promenad til havet
Dagens borde: borde städat mitt rum, ser ut som en 14 årig kille som bor här
Dagens  fundering: vad det är jag vill?!
Snarkar du? haha, vet inte?
Rädd för insekter? ja fyfan
Det här är jag bra på: vara trött
Vad vill du jobba som? jurist
Chips eller godis? båda:)
Skriver du dagbok? nej, men gjorde när jag var mindre
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? piercing i öronen, och en tatuering vid höften där det står lucas
Hur många syskon har du? två st
Är du rädd för blod? nej
Anser du att du är stark? jag skulle ljuga om jag sa ja
Röker du? feströker
Snusar du? nej
Använder du knark? nej
Kaffe eller te? inget, varm choklad:D?
London eller Paris: båda
Favoritfärg: svart & vit
Född: göteborg


Kommentarer
Postat av: M v L

Haha du snarkar visst, och det vet du för varje natt fick jag sägs till dig :)

2010-04-07 @ 10:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0